Jaunumi

Viens no galvenajiem uzņēmuma veiksmes faktoriem ir klientu apmierinātība ar iegādāto produktu, apkalpošanu no... līdz..., rīcību nestandarta situācijās, kā arī svarīgi ieklausīties pircēju vajadzībās. Šobrīd jūlija mēnesī Lietuvā, Latvijā un Igaunijā LONAS veica klientu aptauju un apkopoja rezultātus – ar NPS rādītāju gultu un matraču ražotājs pārspēj tādus gigantus kā Google, Netflix vai Amazon! Kāds tas ir rādītājs, kā to aprēķina un ko tas no
2021-08-11 16:56:20 Apbalvojumi
Lai gan matracis ir atbildīgs par mūsu veselību un labsajūtu, tā mekl¬ēšana var pārvērsties grūtu pārbaudījumu. Šī iemesla dēļ, lai vienkāršotu meklēšanas procesus, esam jums izveidojuši kopsavilkumu un novērtējuši, kādus matračus šajā pusgadā mūsu klienti visbiežāk ir izvēlējušies. Mēs apkopojām atsauksmes un šodien prezentējam populārākos LONAS matračus 2020!
2020-08-12 15:21:09 Apbalvojumi
2017.12.20 | Uzņēmuma LONAS matrača pārvalkam LONOFIBRE™ konkursā “Lietuvas gada produkts 2017” piešķirta zelta medaļa mēbeļu rūpniecības grupā. 2017. gadā uzņēmums LONAS atjaunoja klientu novērtētus un iecienītus matračus un to pārvalkus. Tādejādi radās jaunā trīskrāsu kolekcija. Gada produkta balvas ieguvēja – šī inovācija – ir jaunā uzņēmuma LONAS seja.
2020-08-12 15:12:52 Apbalvojumi
2019 - 2020 | To pircēju atbildes, kuri 2019.-2020. gada iegādājās LONAS produktus, mūs iepriecināja – tagad, kad pagājuši 3 mēneši, LONAS pircēju Latvijā un Lietuvā guļ labāk!
2020-07-02 12:27:45 Apbalvojumi
To pircēju atbildes, kuri 2019. gada iegādājās LONAS produktus, mūs iepriecināja – tagad, kad pagājuši 3 mēneši, LONAS pircēju Latvijā un Lietuvā guļ labāk!
2020-02-05 08:39:19 Apbalvojumi
To pircēju atbildes, kuri 2019. gada jūlijā iegādājās LONAS produktus, mūs iepriecināja – tagad, kad pagājuši 3 mēneši, 91% LONAS pircēju Latvijā un Lietuvā guļ labāk!
2019-11-06 09:21:14 Apbalvojumi