Grozs ir tukšs
Jaunumi

LONAS klientu aptauja 2024: NPS rādītājs 89!
Viens no galvenajiem uzņēmuma veiksmes faktoriem ir klientu apmierinātība ar iegādāto produktu, apkalpošanu no... līdz..., rīcību nestandarta situācijās, kā arī svarīgi ieklausīties pircēju vajadzībās. 2024. gada decembrī Lietuvā, Latvijā un Igaunijā LONAS veica klientu aptauju un apkopoja rezultātus – ar NPS rādītāju gultu un matraču ražotājs pārspēj tādus gigantus kā Google, Netflix vai Amazon! Kāds tas ir rādītājs, kā to aprēķina un ko tas nozīmē – par to visu tālāk šajā rakstā.

LONAS ražošanā iesaista arvien vairāk produktu dizaineru – uzmanība tiek pievērsta tradīcijām, unikāliem rakstiem un formām
Uzmanību piesaistoši dizaini, mēbeļu formas, kas atbilst jaunākajām interjera tendencēm, augstākās kvalitātes materiāli un rūpīgi kopta vērtību līnija – radīta un ražota Lietuvā. Paplašinot savu mēbeļu un gultas veļas klāstu, ažotājs LONAS savā ražošanā iekļauj arvien vairāk pašmāju dizaineru.

Abonējiet un laimējiet matraci HARMONIJA®!
Abonējiet un laimējiet matraci HARMONIJA®!
HARMONIJA® matrača uzvarētāju paziņosim pirmdien, 14. oktobrī, Facebook kontā LONAS Latvija un Instagram kontā @lonaslatvija.
Ar uzvarētāju sazināsimies personīgi uz reģistrācijas laikā norādīto e-pastu.