Lai uzlabotu Jūsu interneta pārlūkošanas pieredzi, tiek izmantoti sīkfaili. Jūs jebkurā laikā varat izdzēst visus sīkfailus savā pārlūkprogrammā. Vairāk informācijas skatiet SIA „Lonas Latvija” Konfidencialitātes politikā. Es piekrītu

Padomi

SALDA MIEGA KLUBS | Kā uzlabot miegu? Šis ir jautājums, kuru mums visiem vajadzētu sev uzdot, ja vēlamies justies dzīvīgi, enerģiski un darbīgi.
2020-01-20 12:39:00 Par miegu
SALDA MIEGA KLUBS | Vesels cilvēks – laimīgs cilvēks! Un tomēr – kā ātrajā ikdienas dzīves ritmā saglabāt labsajūtu un veselību? Līdz ar sportu un sabalansētu uzturu atcerieties arī par miegu.
2020-01-20 12:22:08 Par miegu
SALDA MIEGA KLUBS | Zinātnieki un ārsti ir atklājuši tiešu saistību starp miega trūkumu un noteiktām slimībām. Ja domājat, ka, vienu nakti neizgulējušies, nākamajā naktī varat miegu kompensēt, jums ir taisnība. Tomēr, ja neizguļamies vairākas naktis pēc kārtas, mēs „uzvelkam” miega trūkuma spirāli, un šāds stāvoklis kļūst pastāvīgs.
2020-01-20 11:55:40 Par miegu
SALDA MIEGA KLUBS | Neviens nenoliegs faktu, ka miegs ir vitāli svarīgs kā gaiss, ūdens vai pārtika. Izgulējušies mēs jūtamies labāk: mums ir vairāk enerģijas, mēs esam laimīgāki, uzmanīgāki un varam darīt savus ikdienas darbus. Mēģiniet atcerēties – kad nav gulēts vismaz 24 stundas, vai lietas nekrita laukā no rokām?
2020-01-20 11:30:31 Par miegu
Nezinām, vai daudzi no jums veido darbu un mērķu sarakstu jaunajam gadam. Pat ja uzskatāt to par banālu klišeju un veiksmīgi turpināt iepriekšējā gadā iesākto, mēs uzskatām, ka vienu mērķi vajadzētu izvirzīt visiem. Šeit un tagad. Parūpēties par sava miega kvalitāti.
2019-06-11 19:52:55 Par miegu
Napoleons Bonaparts gulēja 5–6 stundas. Viņš darbīgi jutās pusnaktī un spēja aizmigt jebkur un jebkad dienas laikā. Arī izgudrotājs Tomass Edisons aprobežojās ar dažām stundām miega. Viņš sāka strādāt līdz ar tumsas iestāšanos, pusdienoja pusnaktī, bet darbus pabeidza, kad diena jau bija uzaususi.
2019-06-10 15:59:14 Par miegu