ATSAUKSMES

Atsauksmes var atstāt tikai reģistrēti lietotāji

nav slikti, bet gaidīju labāk!

Es iegādājos Memospace 7 virsmatraci pēc saviem nestandarta izmēriem, izcila kvalitāte un precīza piegāde. Paldies!

Virsmatracis MEMOSPACE 7

Viss kārtībā, izņemot to, ka piegāde nebija paredzētajā brīdī. Tas izraisīja nelielas neērtības.

Ļoti laba apkalpošana.

Viss ir lieliski, bet varētu būt īsāks piegādes termiņš

Iegādājāmies matraci tyla :) Kaut kas brīnišķīgs manai mugurai. :)))

Matracis TYLA®

Ātra un punktuāla piegāde.

"Iegādājos matraci pēc konsultācijas Lonas veikalā - uz veikalu devos ar uzstādījumu, ka vēlos mīkstu lateksa matraci. Pēc konsultācijas lēmu par labu Multi Vega matracim, kas veikalā šķista mīksts un konsultants teica, ka tajā ir lateksa slānis. Kad sāku uz šī matrača gulēt, konstatēju, ka tas patiesībā ir diezgan ciets, vairākas nedēļas jutu muskuļu sāpes, kā arī sajutu lateksa matracim netipisku smaku. Sāku lasīt par šo matraci vairāk un uzzināju, ka tas nebūt nav no lateksa, bet putu poliuretāna, kas bija tieši tas, ko negribēju! Tagad ļoti pārdzīvoju par savu pirkumu. Par €560 nopirku sintētisku putu poliuretāna matraci, kā arī ciešu no muguras sāpēm un nepatīkama aromāta, ko jau trīs nedēļas nevar izvēdināt. Iesaku visiem rūpīgi izlasīt, kas ir matrača sastāvā, un nepaļauties uz konsultanta teikto! Ja varētu, matraci nekavējoties atgrieztu..."

Matracis MULTI VEGA

Sveiki! Kopumā esmu apmierināta ar pirkumu, lai gan produktu vēl neesmu redzējusi, jo pirku citai personai. Esmu vīlusies piegādē, jo neviens nepalīdzēja mammai aiznest matraci līdz mājai, lai gan tādu lūgumu biju norādījusi. Mamma pēc operācijas un nedrīkstēja celt smagumus, nācās vilkt pa sniegu līdz mājas durvīm....

Sveiki! Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām. Parasti visus LONAS produktus piegādā mūsu kvalificētie kurjeri, bet Jūsu gadījumā, lai pirkumus piegādātu pēc iespējas ātrāk, nācās izmantot ārējā kurjerpasta pakalpojumus. Vēlreiz atvainojamies un ceram, ka ar LONAS kurjeru palīdzību Jūs sniegsiet mums iespēju laboties.

Ieliku vienu zvaigzni tikai tādēļ, ka nevienu ielikt nevar … Serviss zem katras kritikas! Nekad vairs neielaidīšos darījumos ar šo kompāniju un citiem kategoriski ieteikšu izvēlēties citu ražotāju!

Drausmīgi! Pasūtīju preci kā Ziemassvētku dāvanas 28. novembrī. Varēja izvēlēties piegādes datumu. Izvēlējos 21. decembri. Preci nepiegādāja laikā. Zvanīju 22. decembrī - neviens neatbild. 23. decembrī teica, ka izsūtīja 22.12, noteica ka prece tiks piegādāta 24. decembrī. piegādāja pēc Ziemassvētkiem 27. 12.

Ужасно не довольна доставкой товара. Оплатила товар 26.10.2021 доставка была назначена на 25.11. 2021. Сегодня  уже 22.12.2021 товар до сих пор не привезли. Два раза присылали СМС о доставке, два дня ждала и ни разу не приехали. Возмутительно !!!

Veikals kas atrodas TC "Spice" nepieņem skaidru naudu. Trīs reizes būts, divas reizes pakalpojums atteikts, jo nav pat 10 EUR kasē, ko izdot. Vienīgo reizi, kad bija iespēja ko nopirkt, bija jāgaida ilgi līdz izraks naudu no kaut kāda seifa - un arī, ļoti negribīgi.

Labdien. Mēs atvainojamies par sagādāto ērto un nepatīkamo situāciju.Jūsu komentāri mums ir ļoti svarīgi. Pašlaik mēs strādājam, lai uzlabotu mūsu pakalpojumu kvalitāti, lai tas neatkārtotos.

Augstas cenas

Neko nepasūtiet šajā firmā!!!!!!!!Es pasūtīju 2 spilvenus, piegādāja tikai vienu! Protams par naudas atgriešanu vispār aizmirstiet! Lietuviešu čigānu kantoris!!!!!!

Nelabs gan

Ļoti neuzticami ! Pasūtījumā vienojāmies,ka piegādās 9.sept, pat nepazvanīja ,ka nevar veikt piegādi šajā datumā. 10.septembrī zvana kurjers ,un nosaka kurā laikā tikai drīkst manā adresē veikt piegādi. Man visa diena jau saplānota . Es nevaru atcelt savus darbus dēļ Lonas neprofesionalitātes.  Esmu neapmierināta ar Lonas servisu.Neprofesionāli !

Labdien. Mēs atvainojamies par sagādāto ērto un nepatīkamo situāciju.Jūsu komentāri mums ir ļoti svarīgi. Pašlaik mēs strādājam, lai uzlabotu mūsu pakalpojumu kvalitāti, lai tas neatkārtotos.

Liels paldies, gulta ar matraci izskatās ļoti forši :) ceru, ka būs arī ērti. Piegāde notika ātri un abi puiši ļoti kompetenti un atsaucīgi.

Купив кровать за 1000 евро, нельзя докупить кармашки. Мол надо было раньше думать. Сервис говно

Здраствуйте, Александра! Нам очень жаль потому что случилось такая ситуация ! Просто мы неможем зделать карман какда уже зделана кровать.  Реально нам очень жалко что случилось такая ситуация !

Izvēlējos mājaslapā vēlamo, pasūtīju, samaksāju, un tad... Pieteiktajā dienā sūtījums neatnāca, atnāca vēstule lietuviešu valodā,  piegāde atlikta dienu vēlāk.Sagaidīju, taču kurjers paziņoja, ka jāmaksā vēlreiz, pēc tam mierināja mani, ka atvedīs matraci nākamajā dienā, lai tikai sazinos ar veikalu un noskaidroju par maksājumu. Patīkami nav, bet arī ne katastrofa, ja vien Lonas telefona kontakti vai e-pats atbildētu. Sapratu ka no virsmatrača jāatvadās un laikam arī no naudas. Kad savu sašutumu izteicu arī Feisbukā, galu galā sagaidīju zvanu no Lietuvas, saziņa notika krievu valodā, man atvainojās un naudu solīja atdot... pēc nedēļas. Gaidu. Cerības sagaidīt vēl neesmu zaudējusi, Lonas ražojuma kvalitāti nevarēju novērtēt, tikai apkalpošanu. Saprotu, ka var gadīties tehnikas kļūda, taču neiespējamību sazināties ar firmu, lai to novērstu nesaprotu. Un jā - apzinos, ka mans vērtējums atsauksmēs neparādīsies...

Labdien, Marija! Mēs atvainojamies par sagādāto ērto un nepatīkamo situāciju.Jūsu komentāri mums ir ļoti svarīgi. Pašlaik mēs strādājam, lai uzlabotu mūsu pakalpojumu kvalitāti, lai tas neatkārtotos. Vēlreiz atvainojos par sagādātajām neērtībām.