Kopējā produkta garantija
Paldies, ka izvēlies LONAS!
Šīs izstrādājumu lietošanas rekomendācijas un vispārīgie garantijas apkalpošanas nosacījumi (turpmāk tekstā – Nosacījumi) tiek piemēroti:
LONAS gultām.
Trīskrāsainās kolekcijas matračiem „TYLA®“, „TYLA® PLIUS“, „HARMONIJA®“, „HARMONIJA® PLIUS“, „MŪZA®“, „MŪZA® PLIUS“ ((turpmāk tekstā – Trīskrāsainās kolekcijas matrači).
Citiem LONAS izstrādājumiem (matračiem, virsmatračiem, spilveniem, mēbelēm) un LONAS HOME mājas tekstilizstrādājumiem.
Vēlam Jums labu atpūtu!
I. Garantijas periods
1.1. Lai Jūs varētu gulēt mierīgi un ērti, visiem izstrādājumiem tiek sniegta 2 (divu) gadu garantija.
1.2. Trīskrāsainās kolekcijas matračiem tāpat sniedzam 10 (desmit) gadu komerciālo garantiju no matrača iegādāšanās dienas. Šī komerciālā garantija netiek sniegta matrača pārvalkam.
II. Garantijas nepiemērošana
2.1. Garantija izstrādājumiem netiek piemērota šajos gadījumos:
2.1.1. Pircējs garantijas periodā vērsās un neuzrādīja par produkta iegādāšanos apstiprinošus dokumentus (čeku, rēķinu, maksājuma pārskaitījumu un tml.).
2.1.2. Izstrādājums izmantots ne pēc tā noteiktajiem mērķiem vai neievērojot ražotāja rekomendācijas, vai produkts sabojāts pircēja, trešo personu rīcības vai apkārtējās vides apstākļu dēļ.
2.1.3. Produkts bija izārdīts, labots bez ražotāja piekrišanas, kā arī jebkādiem trūkumiem, kas izveidojušies iegriešanas, sašvīkāšanas, salaušanas, sasmērēšanas, apliešanas dēļ un tml.
2.1.4. Dabiskās izstrādājuma nolietošanās dēļ, tai skaitā arī auduma krāsas izmainīšanās vai nevienlīdzības, pārāk vaļīga auduma dēļ.
2.1.5. Produkts, kas tiek atgriezts, sapakots neatbilstoši vai pavisam nav sapakots. Izstrādājumam jābūt sapakotam tā, lai transportēšanas laikā tas nesasmērētos. Ja izstrādājumu – gultu – samontēja LONAS pārstāvji, tad par nekvalitatīvu produktu, kuru vēlas atgriezt – gultu – izjaukšanu, paņemšanu no Pircēja un transportēšanu parūpēsies LONAS pārstāvji.
2.1.6. Izstrādājums – gulta – samontēts nekvalitatīvi, ne saskaņā ar ražotāja rekomendācijām, kad to samontēja ne LONAS pārstāvji, vai tika glabāts ne saskaņā ar ražotāja rekomendācijām.
2.1.7. Citos LONAS preču pirkšanas – pārdošanas LONAS.LV interneta veikala, ar citiem elektroniskajiem sakaru līdzekļiem un salonos noteiktajos noteikumos (turpmāk tekstā – Noteikumi), kas tāpat tiek pasludināti internetā vietnē, kuras adrese ir https://www.lonas.lv/Noteikumi/, un normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.
2.2. Garantija tiek piemērota, ja garantijas periodā, piemēram, izira šuve vai izveidojās citi materiālu vai ražošanas procesa brāķi. Ja iesniegtā pretenzija un produktu defekti tiek atzīti par garantijas defektiem, LONAS apmainīs nekvalitatīvas produktu daļas vai visu produktu pret tādu pat vai ļoti līdzīgu produktu.
III. Izstrādājumu lietošanas rekomendācijas
3.1. Nodrošiniet labu telpu, kurās tiks izmantoti produkti, vēdināšanu un saglabājiet optimālu mitruma līmeni.
3.2. Ir aizliegts lēkāt uz izstrādājumiem, jo tā iespējams sabojāt produkta konstrukciju.
3.3. Ja ekspluatācijas laikā no ilgstošas restīšu mehāniskas cilāšanas gultas konstrukcija sāk čīkstēt, sasmērējiet restīšu pacelšanas mehānisma šarnīrus ar eļļu, šķidru silikonu vai citu caurspīdīgu smērvielu, atkārtoti pieskrūvējiet gultas samontēšanas skrūves.
3.4. Matračus tiek rekomendēts novietot uz koka restēm. Rekomendējam izvēlēties restes ar 3–5 cm starpām starp dēlīšiem. Tā nesabojāsiet matrača konstrukciju un nodrošināsiet gaisa caurlaidību. Matrači nav piemēroti glabāšanai uz viengabala koka pamatnes un uz metāla restēm – tā var tikt sabojāta matrača konstrukcija. Tādas gultas pamatnes neļauj brīvi cirkulēt gaisam, tādēļ sāk uzkrāties mitrums un var izveidoties pelējums.
3.5. Lai matracis vienmērīgi nolietotos un ilgstošāk saglabātu savas būtiskās īpašības, tiek rekomendēts to apgriezt un vēdināt (apgrieziet matraci uz otru pusi, apmainiet galvas galu pret kājas galu). Ja iegādāto matraci varat lietot uz abām pusēm, tiek rekomendēts to apgriezt ik pēc 2–3 mēnešiem (apgriezt matraci uz otru pusi, apmainīt galvas galu pret kājas galu). Ja matraci var lietot tikai uz vienu pusi – apgrieziet to ik pēc 2–3 mēnešiem. Matrača grozīšanas instrukcija tāpat norādīta uz matrača virsējās daļas, piešūtajā etiķetē.
3.6. Matrači „TYLA®“, „HARMONIJA®“, „MŪZA®“ tiek rekomendēti līdz 110 kg svara cilvēkiem, matrači „TYLA® PLIUS“, „HARMONIJA® PLIUS“ un „MŪZA® PLIUS“ – līdz 130 kg svaram. Cilvēki, kas sver vairāk nekā norādīts rekomendācijā, tāpat var izmantot šos matračus, taču šajā gadījumā garantija netiks piemērota.
3.7. Matrači, virsmatrači, viskoelastīgie spilveni un citi līdzīgi izstrādājumi – nav paredzēti mazgāšanai. Var mazgāt vai citādā veidā tīrīt tikai to pārvalkus (skatīt Pārvalka kopšanas etiķeti).
3.8. Gultas un citas mēbeles (skapīšus, sēžammaisus, nakts galdiņus) nav paredzētas mazgāšanai. Izstrādājumu virsmas var tīrīt sausā ķīmiskā vai līdzīgā veidā. Gultas detaļu, kas pārvilktas ar audumu, vai citu mēbeļu detaļu tīrīšanai neizmantot agresīvus ķīmiskos tīrīšanas līdzekļus. Tiek rekomendēts izmantot mēbeļu audumiem paredzētus tīrīšanas līdzekļus vai veļas ziepes, kuru sastāvā nav krāsvielu šķīduma
3.9. Atsevišķas izstrādājumu vai produktu pārvalku uzraudzības prasības tiek sniegtas uz izstrādājumu uzraudzības zīmēm – uzraudzības etiķetēm, izņemot gultas vai citas mēbeles (skapīšus, sēžammaisus, nakts galdiņus), kuru uzkopšana tiek veikta 3.8. punktā noteiktajā kārtībā.
IV. Papildus lietderīga informācija
4.1. Ražošanas procesā izmantojamo materiālu mīkstuma dēļ, produkta garumam un platumam var būt līdz 1,5 cm kļūdainība, savukārt augstumam līdz 1 cm kļūdainība no etiķetē deklarējamajiem izmēriem. Matrača īpašībām tam nav nekādas ietekmes.
4.2. Izmantojot produktu, līdz 15 % (piecpadsmit procentiem) var izmainīties tā mīkstums. Tas izveidojas fizisko materiāla īpašību dēļ.
4.3. Daudziem izstrādājumiem izmantojamo materiālu dēļ var būt specifiska smarža, taču vēdinot telpas tā pazūd uz visu laiku. Smaržām jutīgāki cilvēki jauna produkta smaržu var sajust arī ilgāk. Taču par to nevajag uztraukties – ražošanas procesā tiek izmantoti tikai sertificēti materiāli, kuri nekaitē veselībai. Ja tā notiktu, ka intensīvā smarža saglabājas un nesamazinās ilgāk par vienu mēnesi no preces saņemšanas, paziņojiet par to uz e-pastu info@lonas.lv.
4.4. Ja iegādājāties gultu, kopā ar to tiek izsniegta izsmeļoša gultas samontēšanas instrukcija. Samontēt gultu tiek rekomendēts divatā.
4.5. Nestandarta izmēra matrači var būt salīmēti no vairākām daļām, taču tas nekaitē izstrādājuma fiziskajām īpašībām.
4.6. Matraci lietojot, vietas, kur matracim tiek radīts vislielākais spiediens, var iedobties. Līdz 10 % (desmit procentiem) pamatnes augstuma deformācija neietekmē matrača īpašības.
4.7. 10 (desmit) gadu komerciālā garantija tiek sniegta Trīskrāsainās kolekcijas matraču fiziskajām materiālu īpašībām un komfortam, taču, vadoties pēc higiēnas speciālistu rekomendācijām, matraci tiek rekomendēts mainīt ik pēc 7 (septiņiem) gadiem.
V. LONAS matrači ir piemēroti labākai Jūsu ērtībai:
5.1. Noņemams pārvalks. Matrači ir ērti un praktiski, tos ir viegli kopt, jo pārvalki tiek izgatavoti ar rāvējslēdzēju apkārt visam matracim. Attaisot rāvējslēdzēju, pārvalks tiek sadalīts divās daļās, kuras ir daudz vieglāk iztīrīt vai izmazgāt par parastajiem pārvalkiem.
5.2. Iekšējais pārvalks. Speciāla materiāla ieliktnis „L-Slip™“, tas ir elastīgs iekšējais pārvalks, kurš atvieglos matrača pārvilkšanu, kad vēlēsieties iztīrīt virsējo pārvalku. Iekšējo pārvalku noņemt nedrīkst – tas ir matrača pamatnes daļa, tādēļ, ja tas tiek noņemts, matracim netiek sniegta garantija.
VI. Izmēģiniet Trīskrāsainās kolekcijas matraci 30 (trīsdesmit) naktis
6.1. Izmēģiniet matraci 30 (trīsdesmit) naktis pēc matrača saņemšanas. Ja matracis Jums nepatiks, tas būs neērts – pārāk ciets vai pārāk mīksts, apmainīsim to pret citu Trīskrāsainās kolekcijas matraci.
6.2. Izvēlēto matraci apmainīsim, ja:
6.2.1. Izteiksiet vēlēšanos apmainīt matraci rakstveidā tajā tirdzniecības vietā, kurā iegādājāties pirmo matraci: pirms preces apmainīšanas, sazinieties ar Salona, kurā iegādājāties preci, darbiniekiem vai, ja preci iegādājāties, izmantojot elektroniskos sakaru līdzekļus (E-veikalā, pa tālruni vai elektronisko pastu), pa tālruni +371 67 660 111 vai elektronisko pastu info@lonas.lv un saskaņojiet preces apmainīšanas nosacījumus.
6.2.2. Iesniegsiet pirkšanas dokumentus un izsniegto matrača izmēģinājuma perioda apstiprinošo sertifikātu. Ja šo sertifikātu nesaņēmāt, tad matrača izmēģināšanas iespēju izmantot nevarēsiet.
6.2.3. Matracis nav izgatavots saskaņā ar Jūsu sniegtajām specifikācijām vai nav piemērots Jūsu individuālajām vajadzībām (nestandarta izmēri, pārvalks, krāsa un tml.).
6.2.4. Nav bojāts aizsargājošais un higiēniskais matrača audums un plomba.
6.2.5. Matracis nav iegādāts no ekspozīcijas.
6.2.6. Matracis nav iegādāts par mazāku cenu ar trūkumiem, par kuriem bijāt informēts jau iepriekš un kuri netraucē matraci izmantot saskaņā ar tā noteikto lietošanas mērķi.
6.2.7. Matracis atbilst higiēnas prasībām un ir tīrs.
6.2.8. Matracis tiek atgriezts oriģinālajā iepakojumā.
6.3. Ja izmēģinājuma perioda laikā palielinājusies apmaināmās preces cena vai prece tiek mainīta pret dārgāku preci, Jums vajadzēs samaksāt cenu starpību.
6.4. Mainīt matraci pret jaunu var tikai vienu reizi.
VII. Pretenziju iesniegšana
7.1. Pretenzijas par nekvalitatīviem produktiem jāiesniedz pa elektronisko pastu info@lonas.lv, pa tālruņa numuru +371 67 660 111 vai pa pastu Liepājas iela 35A-1, Rīga, LV-1002, Latvijas Republika.
7.2. Pretenzijas ir jāiesniedz šajos Nosacījumos un Noteikumos noteiktajā kārtībā.
7.3. Saņemot pretenziju, apņemamies 3 (trīs) darba dienu laikā sazināties ar Jums un, ja nepieciešams, saskaņot produkta apskati, kuras laikā tiktu noteikts izstrādājuma stāvoklis un brāķa izveidošanās iemesli. Iesniedzot pretenziju, piekrītat sniegt iespēju mums vai mūsu pārstāvjiem preci novērtēt Noteikumos noteiktajā kārtībā.