Garantijas termiņš: 10 GADI

Pateicamies un priecājamies, ka esat izvēlējušies LONAS produktu. Lai Jūs varētu gulēt mierīgi un ērti, esam izstrādājuši produktu izmantošanas vadlīnijas. Saskaņā ar ieteikumiem Jūs varēsiet ne tikai ilgāk baudīt matraci, bet arī izmantot ražotāja dotās garantijas.

Jūs esat izvēlējušies Trīskrāsu kolekcijas matraci

Mēs piedāvājam jau daudzu patērētāju novērtētus un iecienītus Trīskrāsu kolekcijas matračus“Tyla”, “Harmonija” un “Mūza”. Šajos modernizētajos matračos mūsdienīgas tehnoloģijas un veselīgs dzīvesveids satiekas ar mūsu tautas mantojumu un tradīcijām. Dabīgā lina šķiedras un toņi ir galvenā jauno matraču dizaina ekskluzivitāte. Precīzs LONAS meistaru roku darbs, kvalitatīvi materiāli un pilnveidota matraču konstrukcija nodrošinās visaugstākā  līmeņa komfortu. Katram no Jums. Novēlām patīkamu atpūtu!

Vispārīgie nosacījumi:

1. Garantija netiek piemērota:

    1.1. Ja pircējs nav ievērojis ražotāja ieteikumus un preci ir lietojis nepareizi (skat. sadaļu Ražotāja ieteikumi).

    1.2. Ja produkts tika izjaukts, labots vai tika bojāta konstrukcija bez ražotāja piekrišanas.

    1.3. Ja pircējs garantijas laikā nav iesniedzis pirkuma kvīti vai garantijas sertifikātu.

    1.4. Ja atgrieztais matracis ir neatbilstoši iepakots vai arī prece ir neiepakota vispār. Transportēšanas laikā matracim ir jābūt iepakotam tā, lai tas netiktu notraipīts.

    1.5. Par specifisku smaržu, kas piemīt materiāliem, ko izmanto matraču ražošanā. Preces aromāts nav ražošanas defekts. Lielākajai daļai produktu var būt specifiska smarža, bet vēdināmās telpās tā izzūd 5–7 dienās.

2. Izmantošanas laikā var mainīties produkta mīkstums. Tas ir saistīts ar materiālu fizikālajām īpašībām. Mīkstums, kas ir mainījies līdz 15%, nav ražošanas defekts. Daļēja mīkstuma līmeņa palielināšanās ir atļauta un šādos gadījumos ražotājam nav nepieciešams mainīt matraci.

3. Lietotiem matračiem bieži rodas iedobumi tajās vietās, kuras saņem maksimālo spiedienu. Līdz 10% pamata augstumam deformācija neietekmē matrača īpašības. Garantija tiek piemērota garantijas periodā vairāk deformētiem matračiem.

4. Ja Pircējs vēlas iesniegt pretenziju par nekvalitatīvu preci, viņa rīcībā ir jābūt pirkuma dokumentam, jāiepazīstas ar garantijas nosacījumiem, tie jāpilda un garantija jāapstiprina ar savu parakstu.

5. Pretenziju Pircējs iesniedz rakstveidā tirdzniecības vietā, kur ir iegādājies LONAS produktu. Ja tirdzniecības vietā to izdarīt nav iespējams, Pircējs var vērsties tieši pie ražotāja.

6. Pēc pretenzijas saņemšanas pārdevējs apņemas 3 (trīs) darba dienu laikā sazināties ar Pircēju un, ja ir nepieciešams, saskaņot produkta apskati, kuras laikā varētu izvērtēt tā stāvokli un defektu cēloņus.

7. Nestandarta izmēru matrači sastāv no vairākiem slāņiem, bet tas nemaina produkta fizikālāsīpašības pat līmējamā vietā.

8. Sakarā ar materiālu, ko izmanto ražošanas procesā, mīkstumu, produkta ārējiem izmēriem drīkstbūt pielaide līdz1,5 cmno etiķetē deklarētajiem izmēriem.

Garantijas termiņi:

1. Matrača aizsargpārvalkam garantijas laiks ir 2 (divi) gadi. To piemēro, ja garantijas periodā ir izirusi vīle, sabojājas rāvējslēdzējs vai rodas citu materiālu, vai arī ražošanas procesa defekti. Auduma dabiska nolietošanās nav uzskatāma par defektu.

2. Matrača pamatnei ir piešķirta 10 (desmit) gadu komercgarantija. Ja ir iesniegta pretenzija un produkta defektiem var būt piemērojama garantija, LONAS nomaina produkta defektētas detaļas vai visu preci pret jaunu, tādu pašu matraci, vai kam ir līdzīgs sastāvs un īpašības.

Ražotāja ieteikumi/matrača kopšana:

1. Trīskrāsu kolekcijas matračus mēs iesakām novietot uz koka restēm. Ieteicams izvēlēties restes ar 3-5 cm atstarpi starp līstītēm. Tādejādi netiks skartas matrača konstrukcijas un tiks nodrošināta gaisa cirkulācija. Trīskrāsu kolekcijas matraci nelieciet uz vienlaidu koka pamatnes un metāla restēm – tas var izraisīt matrača konstrukcijas bojājumus. Šādas gultas pamatnes neļauj gaisam brīvi cirkulēt, tad sāk uzkrāties mitrums un vairoties pelējums.

2. Lai preces nolietošanos būtu vienmērīga un ilgāk saglabātu savas pamatīpašības, ieteicams to regulāri apgriezt otrādi un vēdināt (vajadzētu mainīt vietām matrača puses – galvgali ar kājgali). Ja iegādātais matracis tiek izmantots no abām pusēm, ieteicams to apgriezt arī ik pēc 2-3 mēnešiem (jāapgriež otrādi, jāapmaina galvgali ar kājgali).

3. LONAS piešķir 10 gadu garantiju matraču fizikālajām materiālu īpašībām un komfortam, bet, pamatojoties uz higiēnas speciālistu ieteikumiem, ieteicams matraci mainīt ik pēc 7 gadiem.

4. TYLA, HARMONIJA, MŪZA matrači ieteicami cilvēkiem līdz 110 kg, TYLA PLIUS,  HARMONIJA PLIUS un MŪZA PLIUS – 130 kg. Cilvēki, kuri sver vairāk nekā norādīts ieteikumā, arī var izmantot matraci, tomēr šādos gadījumos bezmaksas matrača garantijas apkalpošana netiek piemērota.

5. Matrači nav mazgājami. Tikai aizsargpārvalkus drīkst mazgāt vai citādi tīrīt (skat. aizsargpārvalka kopšanas etiķetē).

Jūsu ērtībai:

1. Noņemams aizsargpārvalks. Visi LONAS matrači ir ērti un praktiski, tos viegli kopt un tīrīt, jo aizsargpārvalkam visapkārt sānos iešūts rāvējslēdzējs. Attaisot rāvējslēdzēju, aizsargpārvalks tiek sadalīts divās daļās, ko ir daudz vieglāk tīrīt vai mazgāt nekā parastos pārvalkus.

2. Iekšējais pārvalks. Īpašā materiāla pildījums “L-Slip™” ir elastīgs iekšējais pārvalks, kas atvieglo matrača pārvilkšanu, kad būs vēlēšanās iztīrīt augšējo aizsargpāvālku. Iekšējo pārvalku nedrīkst noņemt – tā ir galvenā matrača daļa, tādēļ, pēc tā noņemšanas no matrača, garantija zaudē spēku (skat. sadaļu Vispārīgie nosacījumi).

3. Matrača aizsargpārvalks satur līdz 10% lina – tajā nevairojas putekļu ērcītes, kā arī tam piemīt antibakteriālās īpašības.

Izmēģini matraci 30 naktis

1. Izmēģiniet matraci 30 naktis. Ja matracis Jums nepatiks, būs neērti – būs pārāk ciets vai pārāk mīksts, mēs to apmainīsim pret citu.

2. Izvēlētais matracis tiks nomainīts, ja:

    2.1. pircējs vēlēsies apmainīt matraci rakstveidā tajā tirdzniecības vietā, kurā iegādājās pirmo matraci;

    2.2. matrača aizsargājošais/higiēniskais pārvalks un ieliktnis netiks aiztikti vai kā citādi bojāti;

    2.3. produkts, kuru jāapmaina, atbilst higiēnas prasībām, būs tīrs;

    2.4. pircējam būs pirkšanas dokumenti un parakstīta garantija;

    2.5. matracis, kuru jāapmaina, tiks atgriezts oriģinālā iepakojumā.

3. Ja matracis, kuru jāapmaina, ir dārgāks, cenu starpību samaksā pircējs.

4. Apmainīt matraci pret jaunu drīkst tikai vienu reizi.

5. Pakalpojumu piemēro tikai standarta izmēra matračiem.

UN VISPĀRĒJIE GARANTIJAS APKALPOŠANAS NOTEIKUMI ATTIECAS UZ VISIEM TRĪSKRĀSU KOLEKCIJAS MATRAČIEM